Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ











 


Εύα : Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;

  
Πηνελόπη : Και Μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο


Μήδεια : Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα  αργήσουμε -


Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου : Αντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό


Η  γυναίκα του Ιούδα : Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!!


Εύα Μπράουν 1940 : Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό.

      
Τζάκι Κέννεντι 1963 : Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο


Κυρία Ούλμπριχτ 1961 : Και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι;;;


Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973 : Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!


Η Κυρία Λάντεν : Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά με διαφορετικές όμως πτήσεις
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: